2.3.08

Nick:D že mu za růžová sluší? Chodil se mnou na Blažkyndu, ale pak ze dne na den odešel.. bez rozloučení, to mě na něm mrzí ale jinak to byl good kámoš, dycky ve fyzice, sem měla snad pokaždý kůli němu trest! no.. někdy on kvůli mě, ale moc né:D. Sem ho viděla naposled někdy kolem silvestru, a házel po mě petardy!!


Tak todle je Mišinka, ale je to hooodně dtará fotka, teď je to takovej dark angel:D, ale moci milá, hodná ale i zlobivá holčí, do pohody i nepohody.. co já bych si bez teba počala? MTSMR!
a nak se nam zalaskovala do ucitela:D ze jo? me ce podvadet, a jak o sobe rika: " Degeen ... Předstawuji se ... Sem pošahanej trapnej degen bez kapky IQ z Brna co milue TokioHotel ... stači? xD ":-D z ni nemuzu, i laf u!!
Mara a Mája (vzadu) dycky paří něco na mobilech místo toho aby dávali pozor co:D? Ale Mája je nej best mužský človíček co mám, je to takovej lechtivej mmedvídek:D, moc milej, hodnej kluk, sepa kamaurád! mtmr(=
Kocik a Árný. super klucíí, ale poslední dobou mě Kocin štve, býval víc v pohodě, ale stejně VMMR(=

Žádné komentáře: